take my cigaretts, trash my guitar'

hej på er,
musiken spelas i högtalarna, grejerna jag håller på med jävlas med mig. Efter att anna nördat sina spel på mobilen så fixade även jag spel, men nu funkar inte bluetoothen på datorn så jag kan lägga in dom. KUL LIV!! aja, dags att snart gå och sova känner ja. Pratade nyss med robin också. Saknar sönder redan. Ögonen hänger på mig, har inga planer alls imorgon. Funderar på att åka till pappa, som ringde förut och undrade när jag skulle komma förbi. Så passar ju riktigt bra att åka dit imorgon.

Nu ska ja ta och se vänner tills ja somna, ser ja inte de kommer ja aldrig kunna somna nu. Absolut inte nu, ensamt ju. Ha de bra o sovgott snyggingar. puss o hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback