sommaren 2010 i bilder.


fick ju skolavslutning den 12 juni tror jag de var. Andra året av gymnasiet va klart! check










gatufesten drog igång, där ja träffade min prins <3




jag fyllde äntligen 18 år,










marna med lillasyster var magiskt.


jobb jobb jobb med gotjejerna.












london va helt fab, med astrid agnes anders o maria.


mamma, finns ingen i mitt liv som är bättre.
Jag älskar dig.




sommaren invigdes med picknik osv med amel på norra <3



sommaren 2010, ha väl inte varit den bästa. Jobbade alla varma dagar.
så inte haft ngn sommarkänsla alls. Men den ha ändå varit den bästa någonsin :')
dehär är väl en tiondel av allt, nivet allt fastnar inte med kameran. peace / MK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback