she fucking hates me.

hej älsklingar.
jag är hemma i sundsvall igen, fastän ja egentligen kunde stanna föralltid där uppe. Ha haft de helt otroligt bra med robin. Som vi alltid ha då. Han skulle egentligen ta tåget med mig igår men eftersom jag jobbar hela helgen och hela nästa vecka så bestämde vi att ta de nästa helg ist. haha, så komiskt de va igår, robin skulle skjutsa in mig till tåget, som gick 13.40. Vi var där prick typ men tåget hade gått. Så missade tåget gjorde man också. Men gick ju ett senare också, så kom hem vid 18, o jag började jobba 19. :)

Efter jag hade jobbat igår så gick jag hem, pratade lite med mamma sen bytte jag om lite snabbt och drog mig ner mot stan. Träffade på petrus och micke, tror jag de va :| mycket trevligt måste ja säga. Va sjukt längesedan man träffade petrus. Så de va kul, vi gick o drack kaffe, pratade på osv. Kändes tungt petrus, de vet du. Sen kom systeryster astrid och hennes fabjw, och samtidigt kom anna. Så vart himla mycket. Tillslut drog petrus, astrid och jw hem. Jag och anna the partypingla drog till irish. OBS, drack cola :') duktiga vi är alltså, man kan vara grymt pepp ändå ;) sen vart de nattkäk på max med anna och andré. Sen ringde robin och jag gick hem. Pratade på så tiden bara rann iväg, vid 06.00 gick jag o la mig.

Nu ska jag duscha o göra mig redo för att jobba, ja hoppas ni kommer förbi norrporten. Så syns vi, ha de bäst pusselipusspuss / Majakarlstedt


saknar, en stor saknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback