ja vet vad som måste göras

hej mina fina vänner. Klockan är alldeles för mycket och jag skulle sovit för länge sedan. Men precis sett den finaste filmen. Ska slänga upp ett inlägg om de senare också. Lär ju ta det imorgon. Om jag känner mig rätt. Ska sova nu, blir förmodligen en shopping och fik dag med astrid imorgon. Som de lät idag. Men få se om flickan fått för sig något annat. De märker man ju. Bara för att denna bild vart så stor, måste jag dryga ut allt jag skriver så texten blir lika lång. (a) ehe.

Haft en lugn dag iallafall. Den har verkligen varit lång. Först mötet, sen hem och sov. Ut och fika med antonia. Säga hejdå till henne och sådär. Nu ses vi inte på en vecka. Hon åker till gbg nu snart, på natten liksom. Och jag åker ju till robin på tisdag. Men måste hem på fre och jobba. FUN!!!!

Ne hurrni, nu ska jag krypa ner för i natt. Torka tårarna från filmen och försöka sova. Ha det så bra allihop och sov gott. Ska slänga iväg ett sms till antonia också. Höra om de är på g mot tåget. Puss o hej / MAja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback