it's not you, baby it's me.

tjolahopptjahejsan
nu är jag äntligen hemma från jobbet, vilket ha varit lite sådär halvdrygt idag. Trött som en apa, hungrig som en fågel osv. Men rätt trevligt när man träffa så mycket härligt folk. Så 5 timmar gick fortare än vad jag trodde. Frågorna jag frågar ekar fortfarande i huvudet på mig. Iaf efter jobbet tjänade jag och mantha in lite pengar, som vi gick direkt och käkade för. De satt riktigt bra de måste jag säga. Satt o småpratade. Längesedan nu gumman.

Nu ska jag byta om från jobbkläderna och fixa mig, sen drar jag ner till stan igen. Se om man träffa nå folk. Sen möta upp ia, som kommer hem från gbg ikv vid 22.00. ÄNTLIGEN!! Så ska bli skiitkul och träffa henne.

Ha de bäst / MAJA



bye bye my babies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback