du satt dina spår.

hej allihopa.
de är tisdag, en ny vecka en nya massa möjligheter. De är denhär veckan som egentligen räknas som årets första skolvecka. Nu allvaret börja igen. Och valen början. Hade min första engelska lektion idag på 1år. Kändes skumt, kommer lida igenom hela denna kurs. Men ska fasen ha eneglska b på mitt betygpapper. Sen rullade skoldagen på, massa olika ämnen som projektarbete, psykiatri, samhälle osv. Mktmkt nu om valet osv. Förstår mig inte på sånt, inte alls insatt. Men aja, ska väl hitta ngt att rösta på. Så som alla tjatar.

Nu ska jag städa upp här, ser förjävligt ut vilket gör mig stressad. haha, sen kan jag slappna av kanske, vem vet. Halsen dödar mig, hostan gör allt värre. Ska sedan när jag är klar lägga mig ner i sängen och he på en film, hörs på phonen, kyss / MK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback