de e fantastiskt, de är så stort.



har umgåtts med denhär tösen hela dagen. Vaknade och hon var här efter 40 min, då fick hon stå ut med hur man såg ut också. Men vadå, samma blod och systrar jämt. Vi har sett varann hur illa som helst. Vi har gått runt på stan, shoppat, käkat och praatat i massor. Om allt. Sen gick vi hem till mig, fixade och åt middag. Efter de så promenerade vi till höglunda. Astrid hade träning. Följde henne dit sen drog jag mig ner mot stan, träffade på mamma så blev en glass med henne i solen. Mys var det. Tillslut gick jag hem. Hann hem nu så ringde astrid och är påväg hit. Jag som trodde jag skulle hinna duscha före hon gör det. hah, nåja. Hon har ju tränat så. haha

Ne nu ska jag snart gå ner och öppna åt henne, ha de bäst. Pusselipusspuss <3 / Maja Karlstedt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback