även om de är över nu.

helllllo folks.
klev upp ur sängen runt 14.00, riktigt sovmorgon, drog mig riktigt länge och de kändes förjävla skönt. Sen tog jag min pärla till cykel och tog en tur ner till stan. Träffade antonia, gick runt till daniel kom o skrämmde mig ordentligt. Han följde med oss ett tag. Sen försvann hann någonstans. Vi träffade amanda, o anna. O amandas systrar. Gick runt till dess att vi alla begav oss hemåt. Åt osv. Ska snart ta o försöka få tag i anna, sen blir de en promenad till antonia. Myskväll den sista sommarlovskvällen med fångarna på fortet med tjejerna. Anna, antonia o förhoppningsvis amanda också.

Vilken timing, anna smsade precis. Ska väl möta henne snart sen bege oss dit.
ni få ha en riktigt bra måndagskväll o känn nu att 90-talet är tillbaka. Jo, ja mena de.
KOLLA PÅ FÅNGARNA PÅ FORTET IKV, de är ett måste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback