allting har förändrats

hej på er,
har sovit som en tok i natt och morgon, vaknade vid halv 2 med 9 missade samtal av robin. Hade egentligen tänkt åka till honom idag, vill mest av allt. Men kommer inte hinna med tåget och de är så mkt här hemma. ÅHÅ, blir galen snart. Vill åka dit,

Har iaf nyss duschat, ska städa upp här. Ser riktigt förjävligt ut. Kläder överallt. Dags att städa ordentligt, så man kan andas igen. hahaha. Ne nu ska jag sätta igång, ha ju redan sovit bort hela dagen. Ska åka till pappa senare tror ja. <3 byeybyebye


helvete vad den här sommaren har gått fortf och samtidigt så har jag inte haft ngn sommarkänsla alls denna sommar. Rent förjävligt. Jobbade de dagar då det var varmt osv. Har haft shorts på mig en dag typ. De här är hemskt. Usch, redo för skinjackan, halsduken och converse! jatack, less på dehär.



Har du druckit tills du spytt? jo, ja ha ju det.
Sårat någon? ja, har ja väl gjort.
Förlorat en vän? ne, kan ja väl inte säga.
Kysst en främling? aa
Tagit droger? nej O nej.
Haft en sommarflört? sommarkärlek.
Gråtit? aa,
Skrattat tills du kissat på dig? nejnej
Tältat? ne, inte nå tältning i år.
Varit vaken en hel natt? aa, absolut.
Solat? nej, ingenting. :|
Badat? en enda gång,
Haft ett förhållande? har*
Gjort dig riktigt illa? nej
Gjort några nya percingar/ tatueringar? nejnej
Läst en bok? nej, inte det.
Skickat fel sms med flit? nee.
Suttit vid datan en hel natt? nej, de ha ja inte :)
Näckat?
nejnej
Solat naken? nej inte det
Fått utegångsförbud? men va är de?
Sagt “jag älskar dig” och menat det? yes,
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? nej, ja gör inte sånt.
Varit i slagsmål? haha, nej. 
Pussat någon utav samma kön? ja, såklart.
Sjungit högt på ett berg? absolut.
Kysst någon i regnet? ja
Kysst någon i skogen? aa
Kysst någon du inte borde? aa
Hur många har du kysst? bra fråga ;);)
Tappat rösten? nej tror inte de du
Varit på festival? gatufesten
Gått upp i vikt? ingenaning, de där med våg. De kan ta sig. Lev livet ist.
Gått ner i vikt? så, fortfarande ingenaning.
brännt dig? nejnej, fortfarande lika vit. De kallas jobb
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? nejnej.
Varit utomlands? london babyy
Gjort ett bra köp? säger bara london.
Tagit upp kontakten med en gammal vän? de har jag faktiskt gjort med några :')
Haft skadeglädje? hmh, nejnej
Sovit under bar himmel? nejnej
Vad kommer du sakna mest? de sena sommarkvällarna.
Har du svart ärligt på alla frågor? yes, de har jag gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback