you shine like the sun

blir så fruktansvärt arg, så fruktansvärt ledsen och får ont i hjärtat.
En av mina bästa vänner som jag värderar så himla högt är även en vän jag ser upp till. En person jag beundrar stort. Hon har gått igenom de mesta man kan gå igenom och jag förstår själv inte hur hon kan vara den hon är idag. Hon är min solstråle. Hon lyser verkligen som en sol, det måste jag säga. Hon är en otrolig människa som sprider värme och glädje omkring sig. Hon har fått mig att växa, hon ha fått mig till att bli den jag är idag. Det är ngt jag är fruktansvärt tacksam över. Hon ser på mig när det är något och hon ser på mig när jag behöver stöd. Hon står alltid där, och tar emot mig när jag faller.

tillbaka till den första meningen så har nu båda hennes föräldrar slängt ut henne och har ingenstan att ta vägen. Att läsa det jag nyss läste på hennes blogg
www.mirakeltjejen.blogg.se  gjorde ont. Hur kan man, mot en så underbar person? Som sprider en sån lycka? Det är något jag aldrig kommer förstå. Aldrig.
Jag älskar dig och kommer alltid finnas för dig, min säng har alltid en plats för dig hannis <3





puss på min johanna

Kommentarer
Postat av: Johanna Leipälä

Min choklad ängel.

Folk har bett och det blev en totalvändning nyss mellan mig och pappa.. låt mig berätta:



"Äe Johanna, du får flytta härfirån!"



Han sa så och det gjorde ont, men han har kommit in o pratat med mig, och

nu är han världens gosigaste pappa, läste nattbön med mig eller /till mig och gav mig två pussar på handen.

<3 Det är inte barnsligt, det är bara mysigt.

Jag blir inte ett barn bara för att han gör så :)



-men jag vill endå inte bo här.

Är inte som lyckligast här.



Maja, du är i en period, där du söker din identitet, du måste testa dig fram vad du vill, vad du tycker osv. Vissa av dina val gör ont i mig, men jag respekterar detta. För du kan inte växa och bli lika stark utan det.

Kanske jag blir lite trött på dig,

men du kommer alltid vara min älskade Maja.

Ditt inlägg var såå vackert.

Bland de vackraste du gjort.

Älskar dig.

Postat av: maja karlstedt

haha, du blir trött på mig.

Jag blir trött på dig med johanna men du betyder fortf mkt för mig. Du är en av mina närmasta vänner ju. Jag älskar dig hannis, du är så bra. <3

2010-04-20 @ 22:50:59
URL: http://mkarlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback