vad ska jag ta mig till?

hej kära vänner.
ännu en dag i veckan har gått förbi oss. Mittwoch, onsdag ja. Har haft matte och människan socialt och kulturellt, det har varit en riktigt bra dag idag måste jag säga. Mycket skratt och annat. Sen efter skolan så letade jag rätt på gofian amel. Kära vän. Sen skjutsade jag henne med cykeln min in till stan, gick väl på sådär 3min bara (h), ouf vad bra vi är. 

Där inne i stan testade vi en del grymma kläder, kolla runt. Fikade osv. Mycket mysigt. Alltid lika roligt att träffa henne. Efter de vid 5 nångång tog jag cykeln hem igen. Käkade med mor min. Sen cykla jag in till stan igen och träffade johanna och matilda. Va med johanna till halv 23 typ. Sen hem och duscha. Och sen dess sitter jag här. Ska borsta håret sen lägga mig.

bjuder på en del bilder från dagen. Enjoooooy










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback