tjolahopp halsfluss

hej kära vänner,
igår sov ja förbi hela dagen. Så fruktansvärt ont i halsen så ja trodde ja skulle avlida. Låg hela natten och skakade, Idag så fick jag tid hos läkaren. Pallrade mig upp, vilket tog tid. Och där fick vi de bekräftat. Ja ha rejäl halsfluss på båda sidor. Kan knappt svälja mitt eget saliv osv. Nu är jag trött på dethär. Jag åt klar min penicillin för halsböld i fredags alltså, 6dagar sedan och nu ploppar de upp halsfluss. Ne usch vad jag är less på att ha ont i halsen. Men tydligen så hade penicillinet jag ätit varit för svagt så de inte kunnat tagit bort alla baktirer som nu börjat växa igen.

nu väntar ja in mamma som gått och köpt donken åt mig, sötamamma som gör allt <3
nu ska jag lägga mig i soffan igen. pusssss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart jag gör allt jag kan för Dig gumman...<3 <3

2010-04-16 @ 05:25:17
Postat av: sandra

krya på dig stumpis! :)

Och jag har beställt de från H&M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback