tiktok

en mkt händelserik dag måste jag säga.
först skola som vanligt sissodär en måndag. Så jag tog bussen med emma imorse. Roligt att träffa gofian min. Så där satt vi på bussen. Sen så har vi sjukvård hela dagen lång. Slapp dag, ta lunch raster när vi vill osv. Dessutom är tisdagar mkt bättre än så, börjar 12.00 med idrott imorgon och har bara det. Så njuuut maja, njuut.

Nyss så var jag och pappa min ute och övningskörde. yes för andra gången. Gick helt åt helvete måste ja tala om, eller visst de går bra när jag väl kör. Men jag är rädd exakt hela tiden, får panik om de är bilar bakom osv. Så de gick väl sissodär. Tillslut körde jag in på ica maxi parkeringen, ut ur bilen, gick runt och satt mig.

Sen så åkte vi hem, tog ut pärlan min :'), cykeln alltså. Så imorgon börjar emmson och jag vår cykelsäsong. Så himla bra, älskar denhär tiden så mkt på året. Bort med jackor, ut med cykeln, på min converse. osv. :) i just freaaaaakin love it. Nu ska ja sociala med vänner på datorn sen umgås med pappa min. Så puss på dej



galenpanna, kyssshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback