shh, listen baby. Listen

tjenixen :)
vaknade i vår lilla söta soffa, alldeles ont i nacke, alldeles ont överallt. Minns inte ritkigt vad mamma och jag pratade om men ngt om att jag skulle gå till min säng vilket var omöjligt att jag skulle orka. Iaf så har jag orkat pallra mig upp nu, tittar ut och ser de underbara vädret. Önskar jag kunde dra på mig en skinjacka, solglasögonen, den stora halsduken, converse gå ner till stan, käka glass med ia och ta en massa sköna bilder med hennes hejdundrande bra systemkamera. (y)
Men ist så måste jag sitta inne, förstsätta dagdrömma, käka glass här tills halsen domnar bort. De är väl inget att klaga på egentligen. Så nu ska jag lyssna på underbar musik som får mig lycklig.

Ska också gå och slå på vännerboxen. Se de tills ja somnar eller ngt. ÅHÅÅÅ, de är fredag och jag är sjuk. Orka inte, pallar inte. Vill ut, vill leva.

TikTok - Magnus Weiderskog / värt att lyssna på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback