let's do it.

jaha, då ha veckans första dag gått förbi oss, och vi väntar nu in nattens mörker. Eller de har ju redan kommit. Iaf så antar jag att det inte bli mkt till att sova inatt heller. Men man kan ju alltid be en liten bön om det.

idag har jag mest tagit det lungt, sett tv, sovit på ballkongen, pluggat, datorn tills mamma kom hem med en skinnjacka och en aaaapsnygg väska åt mig. Ha man inte världens bästa mamma? huh? Och de passade dessutom. Sedan så åt vi middag. á la pasta med á la köttfärssås. Sen drog vi oss mot pappas hus för att tömma lite saker eftersom han planerar att sälja. Man hänger ju inte riktigt med i svängarna när man bor med mamma. Då ha vi våra egna planer att hantera. Så han ska alltså flytta in till staden han med. Sen så åkte vi vidare till willys för att storhandla mat. Men ja fick panikont i min mage så satt i bilen och väntade in mamma min. Vidare sen hemåt. Ha myst framför tvn sen jag kom hem. Sett en hel del program faktiskt. Brukar inte kika så mkt på tvn utan mest på serier på datorn. Men de ha vart nice.

tommoorrow åker mor till stockholmoooh, och lämnar mig hemma helt ensam. (nu kommer hon säga imorgon, men gumman tycker du att jag lämnar dig?) bara för att hon är så söt. Iaf, så ska jag slappa med mig själv, få ro att plugga vidare så jag kan komma nån dag på skolan och säga, här KLAR, här KLAR, här KLAR. och lämna papper i deras händer. Sen kommer ett berg fällas från mina axlar det lovar jag. Då kan jag andas normalt igen. Sen ska jag äta min lyxiga kyckling till middag. Se lite film, sitta i solen?! (förhoppningsvis) på ballkongen och mysa. Det vore väl en underbar dag det.

Ne oj, det här vart en långt inlägg det. Så trött. Knappt sovit på 2 nätter. Så ja bara skriver och skriver det jag känner. Nu ska jag iaf göra mig i ordning för sängen och hoppas på lite sömn. PUSSPUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback