it can not wait

vaknade vid 11, och de första jag känner är att ja ha ont i halsen vilket gör mig jätterädd. Men pallra mig upp och byter om, möter emma med cykeln vid 11.40 sen cyklade vi iväg mot stan. Till sporthallen för att ha idrott. Först lekar och sedan boxning. Och jag skojar inte, de va de jobbigaste på länge. Mina ben va helt körda och magen ska vi inte snacka om. Dessutom cykelturen till granlo igen. Vilket var en cykeltur med movind hela långa vägen. Sen stannade emma och jag ute en lite sväng i solen och stekte.

Nu har jag nyss sett tyra banks show, käkat lunch?!, lite väl sent då. ehe. Så ska nu äntligen hoppa in i duschen, lite väl sent det med. Men så slö, så trött och allt efter all träning. Så ska försöka ta mig dit nu och så. Sen käka varmamackor med pappa, tur de iaf. Att de bara bli mackor till middag, för ja ha ju nyss käkat en stor tallrik med spagetti (a). hahah

Sen efter allt de, tror jag att de bli en sväng in till stan, träffa vänner och sådant sen får ja se vart jag hamnar. Alltid lika spännande?! Ne hua, nu ska jag gå. Puss på dej.


såhär kul kan ju jag och johanna ha ;)
ehem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback