i don't wanna go go, solo (8)

hej på er.
haft skola idag som vanligt. Eftersom antonia sov hos mig igår så skjutsade jag henne på hojen min :) sen så började vi matten aa, egentligen 10 men de visste inte vi så vi var där 9. Fast vissa halv 9 så inte så synd om oss :) haha. Iaf så vart de alltså en extra lång lektion. Men gjorde mitt prov och sådär, gick åt skogen för de var för svårt. FÖR SVÅRT. Helt enkelt. Jag sitter här i ungdomslokalerna och är lagomt less, ingen här pga att de är nere på bönemötet. Jag spelar hur hög musik som helst och vill försvinna :) Men stay positiv, right?

Nu ska jag snart ta och cykla hem tror jag. Fastnade här pga att spelet bubble shooter var på, ngn som hade spelat. Simon tror jag sen antonia. Så fastnade rätt länge och bara spela. De är helt sjukt. Förjävla tråkigt spel. Men beroendeframkallande. De är liksom ngt som gör att man inte kan kryssa bort. JA, de är minimerat här ;) Nu ska jag förstsätta lyssna på bra och glad musik, sjunga med med fulla halsar och leka glad. HEJDÅ :)

morgondagens bästa; INGEN NATUR = SOVMORGON!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback