friday, i'm in love.

helllo people
klassfest igår, eller kan man kalla de klassfest?
började lite dramatsiskt, gick hemmifrån vid 17.35, bussen till njurunda gick 17.45 tänkte ojoj de här kommer aldrig gå, men jag tänker skitsamma ja springer så hinner jag kanske. Jag ringer antonia, så hon vet att jag är påväg så hon kan dryga med busskillen ett tag tills jag kommer. Han va rätt irri men ja hann iaf, sen så mötte julia oss när vi hoppat av bussen. Gick hem till henne, väntade och väntade på de andra tjejerna som skulle komma. Alltså sandra, amanda och lisa. Tillslut var vi alla samlade. Började med lite singstar osv. Mys. Ritkigt bra kväll. Sen kom simon och christer och hämtade oss. Skjutsade hem oss. Men tack för kvällen tjejer, riktigt bra.













tack och hej, leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback