de var ngt ja hade fel om, så fel.

Nu har jag tagit ett bad, ett långt bad. Pratat i tel medan också, och jag är bäst på att få vatten på toutchen så den sluta fungera, men på ngt konstigt sätt så börja den fungera senare igen, kan handla om några minuter till dagar :) rakat benen med veets kräm :) okej kan hålla med sandra om att den luktar förjävla illa, de är hemskt. Men ojämt, nja tkr de funka rätt bra faktiskt :) Nu ska jag måla naglarna, sminka mig, klä på mig osv. Så ja kan känna mig som en ny människa igen, även fast ja hata dethär. Kan inte gå ut, hallå :| dehär är så förjävla tråkigt.
Antonia ringer och tala om hur hiiiiiiimla roligt de har :) och då känns de ju mkt, otroligt mkt bättre. Städa ska jag också göra, annars lär de bli filmtittandes hela dagen och kvällen. USCH. HEJDÅ, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback