what if i told you, it was all ment to be.

tjaaaaa, :D
tillbaka på banan igen, en inlägg om dagen, om de ens är det :O de kallar vi dåligt. Måste bli bättre på dethär, kanske 3&4 om dagen?, kommer de gå?, aldrig gissa jag på. Men ska försöka bli bättre iallafall.

är det inte helt underbart med fredag?, bara två lektioner på skolan. Slutar halv 12, om vi vill käka lunch på skolan eller inte väljer vi helt själv. Självklart att man gör de om det är någonlunda god mat. Idag var det hamburgare. Vi stannade och åt, sen cyklade jag hem i regnet. Hemma nu och kan inte förstå att klockan redan är 2. Varför går tiden dubbelt så snabbt vid en dator? Astrid kommer halv 3, lite panik jag får nudå, måste hoppa in i duschen snart.

Tycker veckorna går helt galet snabbt, men de ska jag inte klaga på. Det är så himla skönt. Ska ut och käka med syrran ikv, sen vara med henne. Senare vid 6 blir det bio med antonia, jag har jätte höga förväntingat nu. Det är flickan som lekte med elden :) ettan var ju hur bra som helst alltså män som hatar kvinnor :) har sett den runt 8gånger :) alltid lika bra, jag förstår inte.

Ne nu ska jag gå, och jag hoppas antonia läser nu, hon bruka fuska ibland vet ja :) men puss på rumpan!
god bless you / MajaKarlstedt


angelica och jag :)

Kommentarer
Postat av: antoniablomkvist.blogg.se

haha:D jag läser!!!!:D

2009-09-19 @ 16:36:28
Postat av: maja

great :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback