uuuut



nu ska jag ut :), ska träffa antonia nu i stan. Puss på henne :) Skolan idag då vi hade hälsodag. Vi träffades i aulan på skolan. Där det var föreläsning om hälsa och kroppen och sådär. Någon gubbe från helex som hade det. Riktigt bra var det. tkr ja :) intressant. Sen cykla vi iväg till sporthallen där vi skulle ha ett friskis&svettis pass, var inte alls pepp på det idag kände jag. Eftersom jag är småsjuk fortf så tog jag de mest lugnt och så. Sen hade vi lunch, Cykla tillbaka till skolan och käkade kycklingnuggets :D gott var de. Sen gick vi runt i skolan och leta en lärare. Gav tillslut upp och cyklade tillbaka. Sista ''passet'' nu då vi hade badminton :) alltid lika roligt tkr jag. Även fast jag är sämst är de grymt kul.

ne det här går inte. Har en halvtimme på mig nu :) pusss på er :D skriver nog ett inlägg inatt när jag kommer hem. Om jag orkar såklart. Men de tror jag nog. Ha en forts bra fredagkväll nudå :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback