say goodnight and go



med den här bilden säger jag godnatt, aa ni ser alldeles rätt klockan är 22.40 och jag tänker försöka tänka på sängen nu, jag är en sån som aldrig lägger mig innan 00. Men alla tjatar. Och nu ska de få se :D men känner jag mig rätt kommer jag inte lägga mig än på länge. Vi få se hur de blir med det. Kvällen har varit helt underbar. Varit hemma själv och tagit de lugnt, Sett film och myst. Även sett lite idol. Sen när mamma kom hem käkade vi glass med varma hallon. Helt himelskt gott :)

få se hur de bli med skolan imorgon. Har ont i halsen och sådär. Men aa vi få se hur jag känner mig imorgon. Nu tänke jag borsta tänderna och dra mig mot sängen, ska iaf lägga mig. Sova vet ja aldrig :D kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback