let's do it.

Helt otroligt är de, läst på flera bloggar nu att man kan få göra en fotobok. Helt gratis om man skriver på sin blogg om det. och vem tar inte den chansen? Det är super roligt att få välja bland alla sina bilder och klistra in sina favoritminnen i en och samma bok som man alltid kan gå tillbaka till och återuppskapa minnena. Jag är en person som älskar bilder och älskar fotoalbum. Jag tycker det här är en helt underbar idé. Så nu tänker jag sätta igång med denna superbra bok :) vad jag ska ta för bilder få jag allt så då. Mina favortibilder såklart. Lär nog ta massvis från sommaren -09 bara för att den var helt underbar. Massvis med resor både till göteborg och kreta :) Ne nu ska jag sätta igång och det tycker jag du också ska göra. Så gå in på http://www.fujidirekt.se/fotobok/ 

om du inte själv vill ha en så är de en kanonpresent :), alla blir glad över en personlig present :)<3
ha de bra / MajaKarlstedt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback