idol, godis :) nu blir de myskväll

hallådär!
kul att du hittade hit.


är hos pappa nu, flera månader sen ja verkligen bodde här. Så de känns härligt att vara tillbaka på hemmaplan :) haha. Nu kom pappa hem med godis och sånt. Så ska vi väll snart gå ner och se på idol. Victor är hemma med. Så längesen vi träffades och sådär. Skolan idag var väll rätt dryg. Antonia och jag hade sovit i kyrkan så vi vaknade vid 8, skulle egentligen tänkt gå upp vid 6 och gå på morgonbönen men de sov vi tyvärr över. Vi skyndade oss till skolan, konstigt nog så tog de bara en kvart, :) bra där av oss. Skön dag ändå, efter skolan cyklade jag hem till mamma, hämtade alla mina skolböcker jag råkat glömt där, jag förstod hur tungt de skulle li att cykla hem till granlo. Men allt går ju :) så är det.

imorgon är det onsdag (igen), tycker veckorna går så himla snabbt, men samtidigt är det ju hur härligt som helst. Har glömt min mobilladdare också hos simon, så om han skulle hitta hit och se dethär så vore det ju bra om du tog med den till stan imorgon :) Oj ser att klockan redan är 8 snart, dags att ta med drickan och gå ner :D sätta till sig i soffan och se på idol, :) känns härligt. Ha en fortsatt trevlig kväll allihop. puss&kram.


nu börjar äntligenn idol igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback