I like where you are, when you're right next to me.

nämen hallådär alla småsöta läsare :)
måndag idag då, de betyder en helt ny vecka och nya tag.


sitter och käkar fiftyfifty klubbor och lyssnar på världensbästa musik medan jag skriver blogg. Livet är väll för härligt ibland. Kom hem för ett tag sedan. Först åkte jag med pappa och kollade när han spela bowling. Kan vara riktigt underhållande att kolla in alla stilar som alla har. Satt och skrattade för mig själv hur kul det ser ut. Sen skjutsade han mig till mamma. Jag hämtade alla mina skolböcker jag glömt där. Ganska viktigt kände jag. Sen skjutsa han vidare mig till stan, träffade folk och sånt :) vi va i kyrkan tills vi åkte till max, käkade gott där :) senare skjutsa simon hem mig :) sen dess har jag väll suttit här och haft det superbra. Är som sagt hos pappa nu, de händer inte ofta kan jag säga. Men blir bättre och bättre på det. Så mkt skönare när mamma bor i stan. Men jag lovar det är skönt ibland att komma från stan och komma till utkanten ;D bäst de. Plus träffa victor. Älskar't

ne nu ska jag kolla in facebook. Och fortsätta min kamp att slå dennis i alfabetet på tid :D idag från skolan så gick jag från 7sekunder till 4 :) så mitt rekord är 4sekunder nu, slå det ni. Gå in på hamsterpaj.net. Rätt underhållande om man inte ha ngt annat för sig. Som jag hade på skolan. haha och dennis har ju 2sek. Ja lovar nångång i mitt liv ska jag slå det :) kyssssen / Maja

justeee, ska ta spruta imorgon. Vaccinet mot hepatit a. Måste ha det tills vi åker till filippinerna i december.
men nu ska jag gå iaf. puss på dej


grym tjej där till vänster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback