firandes av födelsedagar & cellis

Hallådär alla därute :)

igår kväll var jag som sagt med dennis och antonia hela kvällen. Sandra kom ett tag också, De vart en del uno spelande och sådär. Vi va mest i ungdomslokalerna och hade det en massa mys, hyrde egentligen 3filmer vi skulle se, men fick inte till någon dvd. Vid 5 på morgon gick vi hem till antonia, slog på en film där. Dennis och jag somna direkt nästan. Antonia låg framför datorn. Sen skulle väl dennis hem med 07.25 bussen, han tog min cykel ner dit, gå mkt snabbare så.

Så antonia och jag somnade vid 07.15 eller ngt, sen vaknade jag 10.00 av att mamma ringde. Minns inget utav de samtalet. Men sen ringde hon igen vid halv 13 tror ja. Lika trött då, minns inget. Men klev iaf upp och klädde på mig och gick hem. Även fast denna stund är lite suddig i hjärnan så minns ja det iaf. Galet trött. Sen åkte mamma och jag ut till birsta. Köpte födelsedags presenter och åkte sedan ut och firade mina kusiner som nyligen fyllt år. Massa gott där med tårta och allt. 
Åkte med astrid och c.o hem. Gjorde mig i ordning för att åka iväg igen. Jag antonia, dennis och simon åkte till eric och hade cellmöte där. Fikade en massa gott och pratade om en massa.

Nu är klockan snart 24 och jag måste genast gå och lägga mig om jag ska orka med morgondagen. Så sov så gott nu allihop :) puss&kram


vi bjuder på den här bilden
inte den finaste :| men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback