don't let me go

hej på dej bloggen
skit less just nu. Orkar egentligen inte skriva dehär, men vad gör man inte.
onsdag idag då, redan :O helt galet tkr jag.

är sjuk idag, halsen ha ngt problem :| jätteont och hostan gör mig galen. Varit hemma från skolan. Sov till halv 2. Sen gick jag upp la mig i soffan och slog på the o.c boxen :) kan de bli bättre eller? Nu är jag hemma ensam igen. Rätt skönt de ibland. Kunna spela hur hög musik man vill och bara göra vad man vill :D fast de gör man väll ändå? Även om nån är hemma. Nu ska jag fortsätta lyssna på lovsång och bara njuta av kvällen. Jag vet att astrid blir stolt nu. Ska även plugga matte :D

hejdååå på er alla <3


ge mig sommaren tillbaka

Kommentarer
Postat av: AAS

HÖRDE JAG PLUGGA!?!?!??! shit, kryssar i taket :D

Postat av: maja

du hörde alldeles rätt :D:D:D hahah

2009-09-23 @ 22:45:06
URL: http://mkarlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback