den första gången jag såg dig kände jag hur du såg på mig

hallådär folket i de avlånga landet sverige :)
dedär lät verkligen skrytigt :| de lär ju inte vara många som läser, men antonia kan få ett skratt du om jag känner henne rätt :)

iaf så är vi i kyrkis nu, mys här med favoriten Ia. Har varit här ett tag nu vi. Musiken spelas och fötterna dansar, ne nu blir de röj. Aa ni ser rätt de är faktiskt måndag. Livet är en fest ellerhur? Man måste leva varje dag som om det vore den sista. Mitt motto jag svär det är säkert antonias också. Vi lever livet just nu :) finns det ngt bättre :D skola idag då, studiebesök och såntdär. Mys var det. Aa de var det faktiskt. Vi vad på stroke avd. Pratade och sånt där. De hände en pytteliten pinsam sak. Med mig? händer ofta? aa faktiskt.
På lektionen hade vi pratat om vad en TIA är, allt var klart i min hjärna var det var. Självklart det är som en stroke man bara har högst ett dygn, det kan vara en timme, 2, 5 aa ett dygn :D
Tanten på avdelningen frågar oss alla ni vet var en TIA är vad?, jag brukar aldrig svara på sånna frågor men nu tänkte ja det vet väll ingen här, jag säger högt NE, mednas alla andra andra bara Jo det är klart vi vet var de är. Maja vi gick ju igenom det förut :P ehe, sen kom jag på var de var :D men det lär precis som hon sa tia, alltså som femma, tre, aa ni förstår :D

nu ska jag och antonia förtsätta dansa på borden när prästerna är borta  :)

kyss och smek / majakarlstedt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback