come on, lets go home. You can come with me.

nämen tjaaaa
ännu en skoldag som är över. Imorgon är de som man säger på tyska mittwoch. Nån
som kan gissa va de betyder?, jo de är ju såklart onsdag. Men man ser en till sak i
ordet. Jo mittwoch, ''mitt i veckan''. Fatta ni grejen? :D


Kom nyss hem, varit nere på vårdcentralen och tagit vaccinet mot hepatit a :) resan är om ungefär 3månader, kommer gå som himla snabbt nu känner jag. Om en månad tar jag den andra sprutan och sen om 6månader alltså efter jag kommit hem tar jag den tredje och sista :D men de bra är att de tror att de kommer vara skydd livstid :D bara det att dom har inte forska klar, nu är de runt 22år :D känns bra att ha det. Ska plugga lite innan jag cyklar tillbaka in till stan och träffa antonia :D är grymt sugen på att sätta mig på barista och plugga, men få se hur det blir med det. Nu ska jag lyssna på musik och bara njuta av att vara hemma, hemma hos pappa :D där ja alltid bott. Härligthärligt.

kyss & smek på dej :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback