allt och ingenting

halllådär
nu är ja vaken och as pigg, jag ha klivit upp fastän ja kan sova längre. De betyder att maja är utvilad. För en gångs skull. Ja sover alltid för lite. Men Iaf så börjar jag skolan halv  1 idag, det är så underbart. Så ja kan ta de lugnt nu ett tag. Kanske till och med käka frukost, som jag aldrig gör :) Men om vi börjar så sent få vi gå till halv 4 istället. De är de värt nu känner jag, jag kom inte riktigt igång på rätt sätt på skolan, ja la mig vid 2-3 på nätterna. Så nu ska ja ta tag i dethär, fixa skolan :) de går ju rätt bra ändå. Och denhär dagen kommer bli bra känner jag, en dag som börjar med lite härlig musik:). Då blir man alltid glad.

igår va ja hemma från skolan, av anledningar. Hata när de säger ja skolka :| gjorde jag inte. De förstår bara inte. Sen senare åkte jag mamma och pappa och köpte saker på ikea, börja få ording på rummet, fast de är ju saker kvar såklart. :) men de ser bättre ut. Mamma skruva ihog min byrå själv igår, de va typ 139skruvar, hon skruva för hand. Galen mamma :) hon är bäst. Sen efter de gick ja och träffa antonia och dennis, spela piano och sånt. Ja förstår inte hur bra man kan va. Dennis är otroligt bra på piano :) sen ut och skulle köpa vatten och glass på mcdonalds, de fann inget av de. Glassen va typ slut och vattnet funkade inte :| tur man kan ha. Vi gick vidare till subway. Fick vatten och sånt.

Nu ska jag fixa mig, byta om, sminka mig, håret osv. :) Ja ska försöka upptadera mer och mer, ja glömmer hela tiden bort de och så fort antonia säger ja sitter och blogga så tänker jag; oj juste jag har en blogg :) bäst att skriva ett inlägg. Men jag börjar bli bättre för nu pratar ja inte med henne. Ja få skylle på att jag ha haft min i 3 år och ha kommit ifrån bloggen mer än va hon ha gjort. hahah puss på er och ha en underbar dag <3



underbara kreta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback