onsdag den 21/10-09

shit va tiden går snabbt, snart är de november. Är inte de helt galet. Tyckte nyss de va sommarlov eller något. Men de är väl bra isf, då blir de ju sommarlov snart igen ;) men nästa vecka ha vi ju höstlov. Hur skönt som helst. Men jag sitter här och är fortf sjuk, känns hemskt. Och kommer på nu att jag måste in på skolan nåndag och hämta skolböcker eftersom de är lov veckan efter. De är ett måste!!

Blir väl bara att ta de lugnt ikv och sådär, nu tänkte jag gå och käka. Mamma hade gjort ordning lax, supergott !!!! :D pusshej

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej din lilla summakardemumma. :) Nu är jag här och tjuvkikar!

Postat av: maja

haha, de gillar vi :D <3

2009-11-16 @ 13:54:16
URL: http://mkarlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback