mys med johanna :)

hallå där i stugorna
nu sitter vi här, i ungdomslokalerna och ha en massa mys. Jag och johanna är liksom bäst :)
Skola idag då, började 08.30 och slutade 16.10. Men vaknade 08.28 inte lite panik jag fick då. Skickade iväg ett sms till emma och skrev att ja skulle skynda mig så fort jag kunde och att hon skulle hälsa det till läraren. Jag var hos pappa, som då bor i granlo. Att cykla tar väll runt 10min. Jag vaknade 28 och var på skolan kvart i :D DENII :D kände mig grymt bra då.

nu ska jag vara social med johanna och inte sitta här och skriva mer. Ha det så jättebra så hörs vi snart igen. NU ha johanna äntligen hittat min blogg och jag hoppas på många kommentarer från henne. puss & hej leverpasteeeej


en bild på mig och sööötjohanna :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Man ska akta sig för vad man önskar sig. Tänk om det slår in? skulle du orka läsa alla mina kommentarer??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback