butterfly fly away



hallåj, nu ska jag snart börja göra mig klar och sådär, åkte aldrig på mötet i morse. Så himla trött för det. Bestämde mig för att stanna hemma och sova ist, sen får jag precis sms från antonoa; stannar hemma, så trött (eller ngt sånt) sen senare kommer ett sms från johanna (blir inget möte för mig) Så då kunde jag somna om i lugn och ro. Vaknade av att mamma gjort lunch, gick upp och käkade och sen har ja väl mest tagit det lugnt.

juste, nu kom en darinlåt upp på min spotify lista, många har så himla svårt att erkänna att han är bra darin, han ha gjort nya bra låtar som de flesta borde ge en chans :) bara för de är ''darin'' så hatar alla han. Han är riktigt bra tkr ja. lyssna bara på typ runaway eller see u at the club :) grymt

ne nu ska jag göra nå :) puss på dej och ha en riktigt bra dag nu. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback