i need you to see who I really am.

hallådär din lilla skumtomte, hahah
helg igen, även fast den snart är över men vatusan de är ju en hel ledig dag kvar, ellerhur?
söndag imorn, men inte en helt vanlig dag, nejnej utan min pappas dag imorgon.
Aah min älskade fars dag imorgon. Blir en hel mysdag med pappa och victor. Ska ut
och käka och ha en massa mys bara. Så himla härligt. Ja älskar dej pappa ( v ).

igår va ja på filmkväll hos jullan, med frida och angelica :) vi käkade as god mat, spelade
spel och såg film. Åt en massa godis med kan jag lova. Sen sov vi där alla fyra, fick skjuts
hem imorse, så har mest tagit de lugnt idag, sen senare gick ja till stan. Träffa älskade
johanna, som ska flytta. Tårarna tar inte slut. Och sen antonia. Syster astrid kom med.
Som ja senare va med hela kvällen, vi gick till kalle också, va där med han och erik.
mysigt mysigt, ne nu är jag supertrött. Ska lägga mig i sängen, fundera över livet och
försöka sova, puss på pannan då <3



men jo, såhär snygga är vi ;)
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback