the beauty is living a life you love!

hallååå
igår: vaknade vid 7.45, och bussen går 8.15 jag förstår inte hur jag hinner varje morgon, helt sjukt. Men iaf så tog jag kvart över bussen till skolan, det var ingen vanlig skoldag idag utan en ''demensdag'' då 3orna redovisade för oss om demenssjukdomar, jag fick veta mycket bra fakta som kommer vara bra att veta i framtiden.

sen när vi skulle hem så sprang emma och jag allt va vi kunde till bussen och som vanligt så hade jag tappa mobilen, jag bruka alltid tappa den men då ser jag det men den här gången så hade jag så brottomt så jag såg inte :/, men som tur va så hade angelica hittat den! Så får väll den på måndag eller nått, så ifall nån ha smsa eller ringt, bli inte sur :D

vid 7 på kvällen åkte jag till amel, va hos henne ett tag och så innan vi gick till gården. Sen efter gården gick vi hem till henne igen och kollade på några helt sjuka videor :O

idag: vaknade faktiskt vid 10 imorsen, jag borde fortsätta kliva upp den tiden på helger, man hinner med mycket mer och jag behöver inte känna att jag sov över hela dan. Jag har inte gjort så mycket idag, mest varit med victor :) ibland är det det bästa, att bara vara hemma och mysa och se en film med bror :) men vi åkte ner och köpte kebab och såg film. Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske bara ta det lugnt. nu ska jag iaf ner och se vad p&v ser på för film, ha de bra / m.k

de känns hela tiden som om klockan är 7 eller 8 på kvällen bara för jag klev upp typ 3 timmar tidaigare än vad jag brukar, menmen, ha det bra :)

imorgon kommer m&m och hämta mig, ska följa med och kolla när astrid ha match,!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback