life is beautiful

hejhej
ha nästan ingen tid till att blogga. Har massa läxor och går skola till 4 nästan alla dagar. Men tänkte göra ett kort och snabbt inlägg nu när jag har tagit en paus från pluggandet.

Var på skolan som vanligt, det är första veckan med nya schemat men det har inte förändras så mycket förutom att vi hade estetisk verksamhet idag, och jag hade valt bild. Det var kul och väldrigt brett, jag trodde att vi mest skulle få rita bara som vanligt, men han hade massor att välja mellan, som att göra en tröja till att gå ut och fotografera. Så emma, jag och några andra gjorde våra händer av gips, jag ska typ göra en smyckeshängare, :) hann inte riktigt klart idag men nästa vecka är den nog klar!

var hos tandläkaren idag också, och dom som känner mig vet hur mycket jag hatar tandläkaren, men som tur va så hade jag inge hål :) skönt så slipper åka dit på ett helt år :)

ne nu ska jag fortsätta att läsa engelskan, vi ska ha bokrecension imorgon muntligt och jag har inte läst ut boken än så måste verkligen göra det :) ha de bäst / m.k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback