hello and goodnight

hejhej,
första skoldagen är avklarad nu väntas nästa då schemat börjar och allt. Riktigt tidigt tyckte jag då. Klockan är runt 2 på natten och jag känner verkligen att ja måste börja tänka på sängen. Fast ja börjar 13.00 imorn. så himla skönt att ha sovmorgon.

Vid halv 7 tog jag bussen in till stan, träffa Ia där, vi gick och käka glass sen kom micke med. Vid kvart övr 20 va de två av våra kompisar algot och markus på radion. Riktigt kul va det. Det var någon intervju. Sen gick vi vidare hem till Ia, slog på filmen män som hatar kvinnor för femte gången, de är verkligen en sjukt bra film Men vi hann inte se så mkt mer än halva ungefär innan vi skulle med micke till hans vän martin. Vi åkte runt i hans bil och sånt, riktigt grymt va de :) haha kom väll hem runt halv 1 trorja. :D

nu ska jag snart sova, måste ju upp vid 11, 12 imorgon :D skola och allt. Efter skolan åker jag bort till mina kusiner, ska vara barnvakt där till tors. de är något jag verkligen älskar. Att vara barnvakt. De är så otroligt mysigt, så de bli kul :) pusspuss


dagens kläder och allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback