underbar dag

hej,
de ha varit en sjuk dag idag, men dagen har varit helt underbar. Har inte kännt mig så lycklig på länge, har skrattat exakt hela dan vet inte om de va dom två kaffe kopparna jag drack eller va de va. På matten skulle vi få reda på matteprovet så alla fick komma ut en och en och hon sa innan att de va två som hade ig, så jag tog självklart förgivet att jag var en av dom så satt där i klassrummet och skrattade medans jag grina. Har inte skrattat så på länge. Men tillslut va de min tur, 17 va vg och jag fick 16,5 :) förstå va glad jag blev. haha dagen va räddad.

efter skolan kom amel till min skola eller hon va med på sista lektionen, va med hon ett tag gick runt på stan och så.

har nyss varit uppe hos m&m, lånade dator och skrev lite om medicinsk grundkurs, nu ska jag leta min mobilladdare :/ ha tappa bort den som vanligt, hah men ha de så bra <3,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback