trött

hallå där!
hade sovmorron idag vaknade 9, gjorde mig klar sen gick jag till bussen den skulle ha gått 09.43 men den gick typ 50 så hann precis till lektionen :P hade datakunskap och leffe är alltid sen, hah. Gjorde klar alla g frågor och vg/mvg frågor :D
hade inte engslaka idag heller så emma och jag gick till nacksta :P va där en stund hann inte va där så länge sen tog vi bussen till sporthallen, skulle ha idrott. Vi fick välja mellan att åka inlines eller brännboll såklart valde dom flesta inlines, hah sjukt kul. Vi åkte mitt i stan och alla glodde och skrattade, de va sjukt jobbigt också upp för alla backar, hah. Nu har jag nyss duschat och ska bara ta det lugnt är så trött, ha det så bra. puss / m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback