onsdag

hejhej,
har inte skrivit förrän jag skulle till bite line med klassen, det var jätte trevligt jag åt tacobufé alla åt det nästan förutom 3 tror ja,
Igår var jag hemma från skolan hade ont i halsen redan på måndagkväll och sen när jag vakna igår så hade jag fortfarande ont i halsen och ont i huvet så stannade hemma för att vila. Idag mår jag mycket bättre inte helt bra men kände att jag var tvungen att gå så jag inte kommer efter. Men jag hade inte missat så mycket igår. Hade bara två lektioner idag datorkunskap och engelska. Imorgon ska vi till sidsjön, har friluftsdag det vart stationer istället för skattjakt. Få se hur de blir, emma och jag ska troligen åka moppe till sidsjön.

nu ska jag se tv, hah. puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback