måndag,

heej, vaknade vid 7 och var hur trött som helst men tog mig upp ur sängen tillslut, första lektionen var medicinsk grundkurs, sen hade vi hål på engelskan så emma och jag gick i väg och köpte dricka, tog spruta idag, alla som går omvårdnad måste ta spruta så idag tog vi för att kolla om vi ha tuberkulos, det får vi reda på torsdag och då tar vi även vaccinet mot det, har faktiskt inget imot sprutor, har aldrig riktigt tyckt att de gör ont, de är bara de att efter så blir hela armen så tung och konstig :/

tror faktiskt att jag snart ska lägga mig och se tv eller läsa på matten, har prov på fredag och ska  börja träna i tid, i 9an läste jag alltid dan innan och de är inte säskilt bra man kommer ihåg de dagen man har prov sen är de borta, helt meningslöst att läsa de då, man går i skolan för att kunna de när man bli äldre, hah aja ha de så bra puss&kram



I`ve always been the kind of girl that hid my face
So afraid to tell the world what I've got to say
But I have this dream 'bright' inside of me
I'm gonna let it show
It's time
To let you know

Kommentarer
Postat av: Anonym

Super, super bra med studieplaneringen, Du tar verkligen ansvar för Ditt skolarbete, Bra!/ mamma

2008-09-24 @ 12:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback