kort skoldag

hallå
började klockan 10 idag, hade bara två lektioner först medicinsk grundkurs sen engelska. Så det var en kort och härlig dag idag. På medicinska grundkursen pratade vi mest, vi håller på att avsluta smittämen och ska snart börja skriva om infektioner, har fått bra tips av Jenny så det är bara att sätta igång att skriva. Sen på engelskalektionen skulle vi skriva en spökhistoria på engelska de gick riktigt bra för Lise, Emma och mig va klar först och de gick snabbt så fick sluta direkt så det vart än ännu kortare dag, nästa vecka ska jag ta vaccinet för TBC :)

de vart en hel del krångel med bussarna idag när emma och jag skulle hem från skolan men orkar inte ta den historien här, ha de bra! puss&kram 

(  har ny header, så less på den förra. ) :] ♥




Kommentarer
Postat av: Jenny

Tog ni det jag föreslog? Kram Jenny

2008-09-30 @ 18:26:16
Postat av: maja

Svar: Jag vet inte än om de blir grupper eller inte, blir de det så ska jag ge det föslaget om inte så ska jag skriva om det själv :) kram / Maja

Postat av: Anonym

Krångel med bussen? Men det kan väl aldrig bero på att Du inte kollat upp busskortet, kan väl inte bero på det....:) Kramar från mamma

2008-09-30 @ 19:28:15
Postat av: maja

Svar: haha ne, busskortet funkar hur bra som helst det va bara de att bussen åkte förbi oss sen stannade den längre bort så vi fick springa till den :)kram / Maja

2008-09-30 @ 21:39:24
URL: http://mkarlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback