hej bloggen

idag har jag varit på skolan som vanligt, emma va sjuk idag men dagarna måste väll gå vidare för de, började klockan halv 9 skulle ha svenska men vi va i bibloteket och fick lånekort och så. Sen jobbade jag vidare med medicinsk grundkurs, emma och jag ska ha föredrag om magsäcken (ventriculus) deru jenny :) hah. Idag på datorkunskapen satt jag och massa andra och chattade på first class, man kan bjuda in vilka som helst på skolan och ''live chatta'' och ni kan ju fatta va vi höll på att skriva, sen börja vår lärare helt plötsligt skratta, då satt han och läste allt för han kan koppla upp vilken dator som helst och kolla vad vi håller på med och läsa det vi skriver, hah.

imorgon är de skola, vi ska ha ''fredagsfika'' vi ska ha de varannan fredag, hah mys. Sen slutar jag tidigare vid 12 för vi har hål sista timmen, på kvällen ska hela klassen på bite line.

nu sitter jag och ser tv, idol och top model samtidigt, senare är de sista hells kitchen. Nu ska jag gå. Ha det så bra, skriver senare eller imorgon. puss påre.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååååå vad duktig du är! LYCKA TILL!!! Kram Jenny

2008-09-11 @ 22:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback