god morgon

hej
har nyss vaknar och ligger fortfarande i sängen med datorn, somnade vid 3 igår. Imorse ringde telefon klockan 9 och jag flög upp och trodde att de va mamma som skulle väcka mig för att jag skulle till skolan, vet ni hur skönt de kändes när jag kom på att de va lördag och kunde gå tillbaka och somna om? ;)

igårkväll tog jag 8a bussen till stan träffade antonia, jennie och julia på navet, sen gick vi vidare upp till bion. Såg Patrik 1,5 den var hur bra som helst skrattade hela filmen nästan. Vi satt längst upp och skrattade as mkt och alla kollade upp och va skit sura :P, Sen efter filmen gick vi med antonia hem och pratade på, sen gick vi till navet men vi hade missat sista bussen :/ så fick skjuts av julias pappa hem.

nu ska jag gå och duscha och göra mig klar, ha de så bra / maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback