Längesen nu!

De va jätte längesen jag skrev nu, men känns som om de är mycket med skola och sådär. Veckan som kommer kommer jag vara på APU. Ska vara på Tomtegränd. De kommer nog bli hur bra som helst. Jag kommer börja 07.15, kommer gå i sömn dit eller nått.
På tisdag har jag utvecklingssamtal så jag måste på skolan ändå till veckan, men då får jag reda på betyg så de blir väll ganska kul. Men jag hatar utvecklingssamtal.

I fredags var jag ute och åt med klassen, vi var på ming palace, hur gott som helst. Och med Op08A blir det alltid lika kul.
Ikväll ska jag ut och äta med antonia och efter det ska vi på bio så de blir mys!

Igår var jag och kollade när asrid spelade innebandy, jag tro hennes lag vann med 6-3! Dom spelade lika bra som vanligt. Var där med m&m.

Nu är det bara 11dagar kvar tills vi åker till London. Kan inte fatta hur snabbt de har gått.
I sommras ville inte ens astrid och jag prara om london eftersom de var så lång tid tills dess att vi skulle åka, men nu är de snart bara en vecka kvar. De kommer bli så himla kul!


Kommentarer
Postat av: AAS

LONDON LONDON ALEALEALE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback