Måndag

har inte skrivit efter att jag kom hem från London, tänkt va tiden går snabbt.
Nu har jag varit där och julen är över. De känns som om jag aldrig har tid att skriva, men nu när det är jullov och jag dessutom är sjuk så har jag tid med att skriva då har jag inga andra ursäkter. Jag är som sagt sjuk, har varit det nu sen julafton, jag blir alltid sjuk på lov. Typiskt. Jag har nog aldrig varit såhär sjuk någonsin vad jag kan komma ihåg. Men nu är jag äntligen på bättrings väg.

London var helt underbart, vill helst tillbaka NU!
tillbaka ska jag men när vet jag inte. Var där med mamma, pappa och astrid. Även fast det bara var 4 dagar så hann vi med ganska mycket, vi trodde aldrig vi skulle hinna åka London eye, men dagen när vi skulle åka hem så åkte vi det eftersom planet gick vid 6 på kvällen så var vi ute på dan så det var en upplevelse och åka London eye, man såg hela London.

Nu kommer snart pappa och hämta mig, ska åka till han idag. Ikväll blir det prison break.


London eye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja,huga vad Du har varit sjuk, tur att Du är på bättringsvägen! Kramisar från mamma :-)

2008-12-29 @ 19:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback